Pages

Sunday, November 23, 2014

Kini aku adalah SID

Bismillahirrahmanirrahim..

Kalau before ni saya lebih suka baca blog orang, kali ni saya tampil dengan blog saya sendiri yang dah bertahun bersawang. Tengoklah sendiri last post tahun berapa tu? Tulis pun merepek2 je..hihi~

Mengambil cabaran untuk ada blog sendiri..bile da buat bisnes ni kan, lagi2 nak serius berbisnes. Kenalah mula dari sekarang!

Asalnya sangat confius nak buat baru atau nak "jalan" je blog yang sedia ada ni.
Last sekali ambil keputusan untuk teruskan je dengan ape yang ada disamping perbaiki dan edit mane yang perlu.

Pening gak tengok setting yang baru ni..Almaklumlah, lame da tak berkecimpung dalam dunia penulisan.. So, saya berazam akan memperbaiki sistem penulisan mulai saat ni agar u olls yang bace takdela boring sangat..Ye dak? Saya kena study lebih pasal dunia blog..Semoga Allah permudahkan..

Selamat membaca post2 akan datang dan semoga anda semua dapat mengambil manfaat dengan ape yang saya kongsikan..


With luv, 
Radhiah Abu~