Pages

Sunday, July 17, 2011

Design banner~

Semalam, after berbengkel photoshop tu peserta dikehendaki untuk design banner. Kira dikira sebagai pertandingan jugalah. Saya tak nak masuk. Memang sungguh-sungguh kekeringan idea.. Tapi perasaan bersalah tu still jugak lah ada..

Saya minta mimi wakilkan tanya pada ketua dia boleh tak agak-agaknya kalau saya tak nak masuk pertandingan tu? Nak tahu apa jawapan dia?? " Suka hati lah, kalau dah rasa pandai, tak payah la buat" ..perghh..memang betul-betul tertusuk ke hati saya! makan dalam tu..huhu~

Akhirnya saya buat la juga..ni la hasilnya berbekalkan sisa-sisa masa yang ada.. saya kan start lambat.. dah tu pulak, nak perah otak fikir idea nak buat camane dengan hanya menggunakan material yang diberikan sahaja.. Bukan nak menyalahkan masa juga keadaan sekeliling. Segalanya berpunca dari masalah saya sendiri kan.. Kelemahan saya sendiri. Saya berharap saya akan dapat memperbaiki kelemahan diri saya untuk tampil lebih bagus untuk masa-masa akan datang.. InsyaALLAH, amin... (^_^)

No comments: