Pages

Thursday, July 14, 2011

sakit kapla tampal koyookkk

Adehh! sakit kepala saya ini! berdenyut..nyutt..nyutt..nyutt...mata saya sakit, rase macam nak terjojol keluar je..Seharian menghadap komputer, 8pagi-5petang.. sambung pulak 5petang-11malam. 5 hari seminggu! Manelah tak rasa macam nak termuntah! Muak tahu tak? Tapi tu la,, still lagi nak bukak.. macam mane la boleh tak bukak, da ade depan mate ni ha? Nasib baik sabtu dengan ahad cuti.. kalau tak, balik kampung nanti mau lebam bijik mata saya ni..

Seriously saya pening sebenarnya..hurm...macam mane ye saya nak cari idea nak buat banner ni..?
Kat celah manela agaknya saya nak korek idea ni.. Sekarang memang tak boleh nak fikir la,, balik ni je kejap lagi mesti lepas je solat saya terbongkang tidur sampai esok pagi.. Tiap-tiap malam tak join tidur dengan mimi and peah.. maaf ye kawan-kawan..

No comments: