Pages

Thursday, July 14, 2011

memperbaharui blog

oleh kerana saya sudah lama tak berkecimpung dalam blog bagai ni,, rasanya seperti mahu memperbaiki blog yang tak semenggah ni.. akan tetapi ye tuan-tuan dan puan-puan sekalian, persoalannya ialah bila? dan bagaimana?

haaaaaa...itu la jawapan yang saya masih lagi tak tahu dan belum mendapatkan jawapan yang pasti..tetapi,,yang pasti dan sepasti-pastinya ialah : KITA TUNGGU.......~

nanti la,, saya pun takde masa yang sesuai nak belek blog bagai ni..dalam erti kata lain, "tak kose den!" ..memang saya tak berkuasa pun,, Allah sahaja yang berkuasa..betul tak kawan-kawan?

tunggu jela bila saya mempunyai lapang untuk dihabiskan kerana lebih afdhal rasanya buat perkara yang lebih berfaedah sepertinya membaca ma'thurat ke, membaca buku cerita tentang pejuang Islam ke, memperkasakan diri dengan pelbagai ilmu yang tak penuh lagi di dada dari menghabiskan begitu sahaja kan? kan? kan?

okeeeyyyy~ saya saje je nak mengarut-ngarut tak tentu pasal dalam ni..take care kawan-kawan..
selamat memperjuangkan Islam yang tercinta.. ISLAM is THE WAY of LIFE!! Takbirrr!!!

No comments: